با بهبود سطح عملکردی یخچال های سامسونگ، مشکلات یخچال هایی که نمایشگر دیجیتال داشتند، به صورت خطا ظاهر میشد که در این مقاله به بررسی انواع خطاهای یخچال سامسونگ پرداختیم.

راهنمای کامل ارور یخچال سامسونگ در رامفورد سرویس

اگر با ارور یخچال سامسونگ مواجه شده‌اید، این به معنای وجود یک اشکال در عملکرد یخچال شما می باشد. برای رفع این مشکل، بهتر است ابتدا به دفترچه راهنمای یخچال سامسونگ مراجعه کنید و در صورت برطرف نشدن، با نمایندگی تعمیرات یخچال رامفورد سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت یخچال فریزر شما بررسی و عیب یابی شود.

 مواردی که در این مطلب می خوانید عبارتند از:

نگاهی جامع به ارورهای یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر سامسونگ

برای رفع انواع ارور یخچال سامسونگ با کجا تماس بگیرم؟

سخن پایانی

با ارتقا کیفی یخچال‌های سامسونگ، این امر نشان داد که یخچال‌هایی که نمایشگر دیجیتال دارند، به بازار عرضه شده‌اند. در صورت بروز هرگونه مشکلی این دستگاه ارورهای مختلفی را روی نمایشگر خود نشان می‌دهند. حال سؤال این است که درباره ارورهای یخچال سامسونگ چه می‌دانید؟ برای آشنایی بیشتر با این ارورها، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نگاهی جامع به ارورهای یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر سامسونگ

یخچال سامسونگ یکی از یخچال‌های محبوب در بین مردم است. در صورت بروز مشکلات مختلف، ارورهای متفاوتی روی نمایشگر یخچال نشان داده می‌شود. به‌طورکلی راهنمای کامل ارور یخچال سامسونگ در رامفورد سرویس به شرح زیر است:

نگاهی جامع به ارورهای یخچال ساید بای ساید و یخچال فریزر سامسونگ توسط کارشناسان ماهر و باتجربه ی رامفورد سرویس

ارور e4 یخچال سامسونگ

برای رفع این ارور باید در ابتدا سنسورهای یخچال بررسی شوند. در صورت سالم بودن سنسور دیفراست و محیطی، احتمال دارد برد آن مشکل داشته باشد. در صورت نیاز باید برای تعویض آن اقدام کنید.

ارور e5 یخچال سامسونگ

اگر نمایشگر این ارور را نشان داد، معنای وجود مشکل در قسمت یخ‌ساز یخچال خواهد بود. پس برای رفع این خطا باید تمامی بخش‌های یخ‌ساز را بررسی کرد. در صورت رفع نشدن ارور باید یخ‌ساز را تعویض کنید.

ارور 5 یخچال سامسونگ

این ارور به سنسور دیفراست ارتباط دارد که در مرحله اول باید با ریست کردن یخچال آن را رفع کرده و در صورت رفع نشدن، باید به صورت کامل سیستم دیفراست بررسی شود. در صورت نیاز باید برای تعویض و یا تعمیر سیستم دیفراست اقدام کنید.

ارور e6 یخچال سامسونگ

احتمال دارد با قطع شدن برق این ارور را مشاهده کنید. این ارور به سنسور دمای محیط ارتباط دارد. از سوی دیگر با ری استارت یخچال می‌توانید این ارور را رفع کنید. به بیان ساده با نگه داشتن 2 کلید بالا و یا Freeze + Power Cool به صورت همزمان می‌توانید این ارور را برطرف کنید.

ارور e8 یخچال سامسونگ

در صورت بروز مشکلات در یخ‌ساز یخچال سامسونگ، نمایشگر این ارور را نشان می‌دهد. از سوی دیگر باید سیم‌کشی و سنسور یخچال را بررسی کرده و در صورت نیاز برای تعویض و یا تعمیر آنها اقدام کنید. لازم به ذکر است با توجه به تخصصی و فنی بودن عملیات سیم‌کشی، در صورت بروز این مشکل باید از افراد متخصص کمک بگیرید.

ارور e23 یخچال سامسونگ

وجود هرگونه مشکل در فن کندانسور، یخچال و فریزر باعث نمایش این خطا می‌شود. پس در ابتدا باید سیم‌کشی و فن بررسی شود و در صورت سالم بودن، به معنای وجود مشکل در برد الکترونیکی خواهد بود.

ارور e25 یخچال سامسونگ

این ارور به معنای خطای سیستم دیفراست است. برای رفع این مشکل باید ارور ترموفیوز، المنت، ترمودیسک و در مرحله آخر برد الکترونیک را بررسی کنید.

ارور e25 یخچال سامسونگ به معنای خطای سیستم دیفراست است. برای رفع این مشکل باید ارور ترموفیوز، المنت، ترمودیسک و در مرحله آخر برد الکترونیک را بررسی کنید.

ارور e39 یخچال سامسونگ

این ارور به سیستم یخ‌ساز ارتباط دارد. به بیان ساده کمبود آب یا ایجاد مشکل در حسگر یخ‌ساز باعث بروز این خطا خواهد شد که برای رفع آن باید کلیه اتصالات، خط آب و قطعات یخ‌ساز را بررسی کرده و در صورت نیاز برای تعویض آن اقدام کنید.

 ارور e 86 و e 83 یخچال سامسونگ

این ارورها به علت قطع برق و عملکرد نادرست اینورتر PBA روی نمایشگر ظاهر می‌شود. این ارورها را می‌توان با ری استارت کردن یخچال رفع کرد. به بیان دیگر باید دستگاه را از برق کشیده و بعد از گذشت 5 دقیقه آن را متصل کنید.

ارور e40 یخچال سامسونگ

این ارور نشان‌دهنده قطع شدن ارتباط فن فریزر خواهد بود. پس برای رفع این مشکل باید برد الکترونیک و سیم‌کشی را بررسی کنید. به بیتن دیگر در این صورت باید از افراد متخصص کمک بگیرید.

ارور E 84 یخچال سامسونگ

این ارور ایجاد مشکل جدی در یخچال شما را نشان می‌دهد. این ارور در اثر تغییر ولتاژ به علت قفل شدن روتور ظاهر خواهد شد. دستیابی به این روتور قفل‌شده کاری بسیار تخصصی است و فقط به‌وسیله کمپرسور می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. پس کمپرسور 3 سرعته DC را باید تعویض کرد.

ارور e86, e83, e85, 88 88 یخچال سامسونگ

در صورت کم شدن بیش از حد ولتاژ کمپرسور، ارور e85 را مشاهده خواهید کرد. از سوی دیگر اگر ولتاژ کمپرسور بالا رود، خطای e86 به‌وسیله نمایشگر، نشان داده می‌شود. به بیان دیگر این ارور بالا بودن ولتاژ کمپرسور بیش از حد مجاز را نشان می‌دهد.

ارور E14 یخچال سامسونگ

خرابی سنسور دمای یخ‌ساز باعث نمایش این ارور روی نمایشگر می‌شود. در این صورت نیز باید برای رفع این مشکل باید با تعمیرکار حرفه‌ای و مراکز معتبر تماس بگیرید.

ارور e22 یخچال سامسونگ

این ارور به معنای خراب شدن فن اواپراتور است که در این شرایط دستگاه نداشتن قدرت یخ‌سازی را نشان می‌دهد. به ویژه اگر لایه‌های یخ از چرخش فن جلوگیری کنند، این خطا روی نمایشگر نشان داده می‌شود.

ارور on, off یخچال سامسونگ

ارور OFF نشان می‌دهد که یخچال در حالت SHOP و یا DEMO قرار دارد. این ارور را باید فروشنده غیرفعال کند. در این حالت همه قطعات به جز موتور یخچال فعالیت خود را انجام می‌دهند. اگر خودتان بخواهید این ارور را غیرفعال کنید باید به ترتیب کارهای زیر را انجام دهید:

  • دکمه‌های Energy Saver + Freezer را به صورت همزمان و به مدت 6 ثانیه فشار دهید.
  • دکمه‌های Refrigerator(Fridge) + Freezer را به مدت 6 ثانیه و به صورت همزمان فشار دهید.
  • دکمه‌های Power Save + Lighting را با هم و به مدت 6 ثانیه با یکدیگر بگیرید.

ارور e26 یخچال سامسونگ

نمایش این نوع ارور بر روی نمایشگر یخچال سامسونگ، تشخیص خطا در یخ‌ساز دستگاه را نشان می‌دهد. پس برای رفع این مشکل باید در اسرع وقت اقدام کنید.
ارور، کدهای خطای سری RB سری سامسونگ
در یخچال فریزرهای جدید که صفحه نمایش دیجیتالی دارند، بروز هرگونه مشکلی به صورت خطا نمایش داده می‌شود. این خطا شامل موارد زیر می‌شود:

  • خطای ۵ در صفحه نمایش یخچال که نشان دهنده خطای سنسور دمای یخچال است.
  • خطای d در صفحه نمایش یخچال که ایجاد مشکل در سیستم دیفراست را نشان می‌دهد.
  • خطای E5 در صفحه نمایش فریزر که به معنای بروز خطا در سنسور دمای محیط است.
  • خطای F5 در صفحه نمایش فریزر نشان‌دهنده خطای سنسور دمای فریزر خواهد بود.
  • خطای d5 در صفحه نمایش فریزر نیز به معنای خطای سنسور دیفراست فریزر است.

ارور e26 یخچال سامسونگ، وجود خطا در یخ ساز را به ما نشان می دهد.| رامفورد سرویس

برای رفع انواع ارور یخچال سامسونگ با کجا تماس بگیرم؟

برای رفع انواع ارور یخچال سامسونگ باید با تعمیرگاه‌های معتبر و ماهر تماس بگیرید. مجموعه رامفورد سرویس یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌های تهران است که نصب و تعمیر لوازم خانگی برندهای مختلف را انجام می دهد. در صورت بروز هرگونه مشکل و مشاهده هر یک از انواع ارور باید با کارشناسان مجرب رامفورد سرویس تماس بگیرید.

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی کامل ارورهای یخچال فریزر سامسونگ در رامفورد سرویس پرداختیم. پس با مطالعه این مطب می‌توانید اطلاعات لازم و پاسخ تمامی سؤالات خود را دریافت کنید. نکته حائز اهمیت این است که در صورت بروز هرگونه ایراد یا خرابی در یخچال فریز شما ، متخصصین رامفورد سرویس در سریع ترین زمان ممکن در محل موردنظر شما جهت تعمیرات یخچال حاضر می شوند.

 

  • بازدید: 184
'; foreach ($iconchunk as $i => $icon) { echo $icon."\n"; } echo ''; } } }*/ ?>

1500 کاراکتر باقی مانده


رامفورد سرویس

رامفورد سرویس مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی مانند یخچال سامسونگ و یخچال بوش و انواع لوازم برقی و فر توکار و تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر انواع ماشین ظرفشویی می باشد

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت رامفورد میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]