تعمیرات جاروبرقی در تعمیرگاه تخصصی رامفورد سرویس

در صورتی که به هر دلیلی جاروبرقی شما دچار مشکل شده است، می توانید با کارشناسان ما در رامفورد سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت تکنسین های ماهر و با تجربه ی خود را جهت انجام تعمیرات جاروبرقی در محل موردنظر شما با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت ارسال کنند.

مواردی که در این مقاله می خوانید عبارتند از:

چه زمانی به تعمیر جاروبرقی نیاز داریم ؟

راهنمایی‌های عمومی برای تعمیرات جاروبرقی

چرا تعمیر جاروبرقی را به رامفورد سرویس بسپاریم؟

نکات مهم در فرایند تعمیرات جاروبرقی

هزینه تعمیر جاروبرقی چقدر است؟

برندهای تحت پوشش رامفورد سرویس

مناطق تحت پوشش رامفورد سرویس برای تعمیر جاروبرقی در تهران

سخن پایانی

جاروبرقی‌ها یکی از وسایل خانگی پرکاربرد هستند که به ما در تمیز نگه داشتن منزل کمک می‌کنند. با استفاده مداوم از جاروبرقی، احتمالاً با برخی مشکلات و خرابی‌ها روبرو خواهید شد. این مقاله به منظور راهنمایی شما در تعمیر جاروبرقی تهیه شده است. در این مقاله، به بررسی چند مشکل رایج در جاروبرقی و راه حل‌های آنها پرداخته می‌شود. امیدواریم با خواندن این مقاله، شما را در تعمیر جاروبرقی خود یاری دهیم.

در صورتی که نیاز به خدمات تعمیر جاروبرقی در تهران دارید، وارد سایت رامفورد سرویس شوید و با پر کردن فرم پذیرش منتظر تماس کارشناسان ما باشید تا در اسرع وقت تکنسین مربوطه را به محل مورد نظر شما ارسال کنند.

چه زمانی به تعمیر جاروبرقی نیاز داریم ؟

زمانی که جاروبرقی روشن نمی شود

البته که این مشکل علل مختلفی دارد اما معمولاً به دلایل مختلفی از جمله خرابی دکمه روشن و خاموش، عدم اتصال دو شاخه به پریز، پر بودن کیسه جاروبرقی، سوختن موتور جاروبرقی اتفاق می افتد، اگر جارو برقی تان روشن نمیشود از وصل بودن آن به پریز برق مطمئن شوید، در صورتی که دوشاخه سالم است و به پریز متصل است و کیسه پر نیست تعمیر جاروبرقی را به تکنسین های متخصص رامفورد سرویس بسپارید.

در هر صورت، اگر جاروبرقی شما هنوز روشن نمی‌شود، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به تکنسین‌های متخصص در رامفورد سرویس بسپارید تا علت مشکل را تشخیص داده و تعمیرات لازم را انجام دهند.

زمانی که  موتور جاروبرقی می سوزد

سوختن موتور جاروبرقی از رایج ترین مشکلات این دستگاه است. استفاده ی بیش از حد از دستگاه، گرم شدن بیش از حد موتور جاروبرقی، فرسودگی دستگاه ، ضربه به موتورو کثیفی موتور از دلایل سوختن موتور جاروبرقی محسوب میشوند.

زمانی که مکش جاروبرقی کاهش می یابد

وجود مشکل در موتور جاروبرقی و پر بودن کیسه جاروبرقی از دلایل کاهش مکش این دستگاه است، توجه کنید در صورتی که مکش جارو برقی تان کم شود و بدون توجه به آن از جارو استفاده کنید امکان سوختن موتور و پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیر و تعویض موتور جاروبرقی وجود دارد، بنابراین به محض اینکه متوجه کاهش مکش جاروبرقی شدید از روشن کردن و استفاده از جاروبرقی بپرهیزید و در اولین فرصت آن را برای تعمیر به تکنسین های رامفورد سرویس بسپارید.

زمانی که  جاروبرقی در حین استفاده خاموش می شود

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که جاروبرقی تان در هنگام استفاده به یکباره خاموش شود، این اتفاق معمولاً پس از استفاده زیاد و گرم شدن جاروبرقی می افتد، در بسیاری از جاروبرقی ها سنسورهایی تعبیه شده اند که در صورت گرمای زیاد دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش میشود، این سنسور از سوختن موتور جلوگیری میکند.

زمانی که بوی سوختگی از جاروبرقی استشمام می شود

استشمام بوی سوختگی جاروبرقی به دلایل مختلفی مثل پارگی تسمه، سوختن موتور، نیم سوز شدن موتور و پر بودن کیسه جاروبرقی اتفاق می افتد، در صورت استشمام بوی سوختگی سریعاً دستگاه را خاموش کرده و آن را به تکنسین های متخصص رامفورد سرویس بسپارید.

زمانی که جاروبرقی خاک پس می دهد

 عدم تعویض به موقع پاکت و فیلتر جاروبرقی از دلایل خاک پس دادن این دستگاه میباشد، جهت افزایش سلامت دستگاهتان ترجیحاً از پاکت های یکبار مصرف استفاده کنید، استفاده از پاکت های دائمی در طولانی مدت موجب از بین رفتن خواص آن پاکت شده و این اتفاق نیز موجب ورود گرد و غبار داخل موتور میشود.

زمانی که جاروبرقی داغ می شود

عوامل مختلفی در داغ شدن جاروبرقی تأثیرگذارند، نیم سوز شدن موتور یا سوختن برد، خرابی ترموستات، انسداد لوله جاروبرقی، پر شدن کیسه جاروبرقی، خراب شدن فن جاروبرقی، کثیف بودن فیلتر جاروبرقی از اصلی ترین علل داغ شدن جارو برقی هستند.

تعمیرات جاروبرقی از جمله خدماتی ست که باید توسط یک متخصص انجام شود. در صورتی که نیاز به تعمیر جاروبرقی در محل دارید، با رامفورد سرویس تماس بگیرید.

راهنمایی‌های عمومی برای تعمیرات جاروبرقی

  1. قبل از هر چیز، دستگاه را خاموش کنید و کابل برق را از منبع برق جدا کنید.
  2. در هنگام تعمیر جاروبرقی، دقت و احتیاط لازم را رعایت کنید.
  3. برای تعویض کیسه گرد و غبار، از کیسه‌های با کیفیت و سازگار با مدل جاروبرقی خود استفاده کنید.
  4. به منظور نگهداری درست از فیلتر جاروبرقی، طبق دستورالعمل تولید کننده عمل کنید و آن را به طور منظم شستشو یا تعویض کنید.
  5. در صورت بروز مشکلات پیچیده‌تر، بهتر است به یک تعمیرگاه معتبر مراجعه کنید.

چرا تعمیر جاروبرقی را به رامفورد سرویس بسپاریم؟

تکنسین های متخصص و باتجربه

تمامی تکنسین های این مجموعه دوره دیده و متخصص هستند و به صورت میانگین حداقل 10 سال سابقه کار دارند ضمن این که ما برای هر برند نیروی متخصص همان برند را به محل اعزام می کنیم.

قیمت عادلانه

ما منصفانه ترین نرخ نصب و تعمیر لوازم خانگی را در بین رقبا داریم. تمامی هزینه های دریافتی از شما در انتهای کار، طبق نرخ مصوب و تحت نظارت کامل این شرکت از شما دریافت می گردد.

مشاوره رایگان

قبل از درخواست تکنسین از مجموعه رامفورد سرویس از طریق تماس با شماره 02191693696 با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید، در صورتی که مشکل جاروبرقی تان توسط خودتان امکان پذیر باشد توسط تکنسین ها راهنمایی شده و در غیر این صورت میتوانید درخواست تکنسین بدهید.

گارانتی خدمات

در رامفورد سرویس بر خلاف دیگر شرکتها خدمات تعمیر جاروبرقی در محل شامل گارانتی می شود و در صورتی که خرابی تکرار شود جهت رفع مشکل هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نمی شود.

سرعت در ارائه خدمات

شرکت رامفورد سرویس در سراسر تهران نماینده و تعمیرکار جاروبرقی حرفه ای، با تجربه و متخصص دارد و پس از تماس شما در همان روز تعمیرکار منطقه خودتان به محل اعزام می شود.

نکات مهم در فرایند تعمیرات جاروبرقی

فرایند تعمیرات جاروبرقی با برند های مختلف، مشابه یکدیگر میباشد اما باید نکاتی را بخاطر بسپارید:

  • هنگام تماس برای رزرو نوبت یا درخواست آنلاین ، اطلاعات درخواستی را بصورت صحیح وارد نمایید.
  • جهت پیگیری سریع فرایند تعمیر، در سایت رامفورد سرویس ثبت نام و در قسمت فرم پذیرش اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
  • پیک رامفورد سرویس در زمان و تاریخ اعلام شده شما در محل حضور یافته و دستگاه را تحویل خواهد گرفت و پس از تعمیر مجددا به شما تحویل خواهد داد.
  • درصورت مغایرت آدرس دریافت و تحویل دستگاه، هنگاه رزرو نوبت، گزینه مورد نظر را انتخاب و آدرس تحویل را وارد نمایید.
  • پس از بررسی و عیب یابی، هزینه تعمیر به شما اعلام خواهد شد و برای ادامه فرایند باید از طریق وبسایت رامفورد سرویس نسبت به پرداخت هزینه تعمیر جاروبرقی اقدام نمایید.
  • هیچ هزینه ای از شما هنگام رزرو نوبت یا مراجعه پیک رامفورد سرویس دریافت نخواهد شد.
  • فاکتور خدمات ارائه شده همراه با دستگاه به شما تحویل داده خواهد شد و برای شما ارسال خواهد شد.
  • بعد از تحویل دستگاه با شما در ارتباط خواهیم بود و نظر شما را نسبت به عملکرد تکنسین ها و فرایند تعمیرات جاروبرقی جویا خواهیم شد ، انتقادات و پیشنهادات شما موجب بهبود کیفیت و خدمت رسانی به شما خواهد بود.

رامفورد سرویس یک شرکت نصب و تعمیر لوازم خانگی ست که خدمات مختلفی از جمله تعمیرات جاروبرقی را در مناطق مختلف تهران پوشش میدهد.

هزینه تعمیر جاروبرقی چقدر است؟

ما به عنوان تکنسین‌های ماهر و با تجربه، هزینه تعمیر لوازم خانگی را با توجه به عوامل مختلف تعیین می‌کنیم. این عوامل شامل نوع دستگاه، علت خرابی، نیاز به تعویض قطعات و سایر موارد مرتبط است. پس از بررسی دستگاه شما، ما هزینه تعمیر را به شما اعلام خواهیم کرد. با توجه به اینکه هدف ما ارائه خدمات با قیمت منصفانه و بهترین کیفیت است، نگرانی در مورد هزینه تعمیرات را نداشته باشید. ما سعی می‌کنیم هزینه‌هایی را در نظر بگیریم که عادلانه و مناسب برای مشتریانمان باشد.

برندهای تحت پوشش رامفورد سرویس

  • تعمیر جاروبرقی ال جی

  • تعمیر جاروبرقی بوش

  • تعمیر جاروبرقی سامسونگ

  • تعمیرات جاروبرقی الکترولوکس

  • تعمیر جاروبرقی پاناسونیک

  • تعمیر جاروبرقی جنرال الکتریک

  • تعمیر جاروبرقی آاگ

  • تعمیر جاروبرقی هاردستون

  • تعمیرات جاروبرقی زیمنس

  • تعمیرات جاروبرقی بیم

  • تعمیرات جاروبرقی ناسیونال

  • تعمیرات جاروبرقی تفال

  • تعمیرات جاروبرقی هیتاچی

  • تعمیرات جاروبرقی فیلیپس

  • تعمیرات جاروبرقی دوو

  • تعمیرات جاروبرقی بلومبرگ

  • تعمیرات جاروبرقی بکو

  • تعمیرات جاروبرقی بلک اند دکر

  • تعمیرات جاروبرقی زیرووات

  • تعمیرات جاروبرقی پارس خزر

  • تعمیرات جاروبرقی پاکشوما

  • تعمیرات جاروبرقی مابه

  • تعمیرات جاروبرقی وایت هاوس

  • تعمیرات جاروبرقی میله

تعمیر جاروبرقی بوش از جمله برند هایی ست که توسط شرکت تعمیرات لوازم خانگی رامفورد سرویس در مناطق مختلف تهران عرضه میشود.

مناطق تحت پوشش رامفورد سرویس برای تعمیر جاروبرقی در تهران

تعمیرات جاروبرقی در شمال تهران

فرشته ، الهیه ، نیاوران ، فرمانیه ، کامرانیه ، اقدسیه ، قیطریه ، پاسداران ، هروی ، اندرزگو ، داراباد ، سوهانک ، آجودانیه ، بلوار ارتش ، پل رومی ، محمودیه ، زعفرانیه ، ولنجک ، تجریش ، ظفر ، میرداماد ، شهرک غرب ، سعادت آباد و…

تعمیر جاروبرقی در مرکز تهران

 میدان ولیعصر ، هفت تیر ، کریم خان ، انقلاب ، حسن آباد ، بلوار کشاورز ، فاطمی ، امیرآباد ، یوسف آباد ، جهان آرا ، مطهری ، عباس آباد ، گیشا ، شهرآرا و…

تعمیرات جاروبرقی در غرب تهران

آریاشهر ، آیت الله کاشانی ، اشرفی اصفهانی ، بلوار فردوس ، پونک ، شهران ، جنت آباد ، ستاری ، اکباتان ، دهکده المپیک ، دریاچه چیتگر ، شهرک گلستان ، تهرانسر ، شهرک آزادی ، شهرک فرهنگیان ، و …

تعمیر جاروبرقی در شرق تهران

 تهرانپارس ، نارمک ، رسالت ، سید خندان ، فرجام ، نیرو هوایی ، امامت ، پیروزی ، حکیمیه ، لواسانات و …

تعمیرات جاروبرقی در جنوب تهران

آزادی ، جمهوری ، نازی آباد ، بهارستان ،  یاخچی آباد ، حافظ ، امام خمینی ، ولیعصر ، گمرک ، وحدت اسلامی ، یافت آباد ، قزوین ، و …

سخن پایانی

اگر نیاز به خدمات تعمیرات جاروبرقی دارید، می‌توانید با استفاده از فرم موجود در وب سایت رامفورد سرویس یا تماس با شماره تلفن 02191693696 ، درخواست خود را به کارشناسان ما  برسانید. از آنجا که تمام کارشناسان رامفورد سرویس آموزش‌های لازم را در زمینه تعمیرات جاروبرقی از برندهای مختلف گذرانده‌اند، آن‌ها دارای اطلاعات و تجربه کافی در ارتباط با ایرادات مربوط به جاروبرقی هستند و این به آن معناست که می‌توانند به شما کمک کنند و مشکلات دستگاه شما را تشخیص داده و تعمیر کنند .پس از درخواست شما، تکنسین مربوطه در کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهد گرفت تا جزئیات بیشتر را مورد بررسی قرار دهید و زمان مناسبی را جهت تعمیر جاروبرقی در محل تعیین کنید. سپس، در کمتر از ۴۸ ساعت، جاروبرقی شما به دست شما بازخواهد گشت.

  • بازدید: 231
'; foreach ($iconchunk as $i => $icon) { echo $icon."\n"; } echo ''; } } }*/ ?>

1500 کاراکتر باقی مانده


رامفورد سرویس

رامفورد سرویس مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی مانند یخچال سامسونگ و یخچال بوش و انواع لوازم برقی و فر توکار و تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر انواع ماشین ظرفشویی می باشد

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت رامفورد میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]