مهمترین علل باقی ماندن لک پودر روی لباس در این مقاله |رامفورد سرویس

بررسی عوامل باقی ماندن پودر لباسشویی روی لباس

یکی از بدترین اتفاقات بعد از اتمام کار ماشین لباسشویی مواجه شدن با صحنه باقی ماندن پودر لباسشویی بر روی لباس است مخصوصا روی لباس های تیره که رد سفید رنگ پودربه صورت نامنظم بر روی لباسها قرار میگیرد و ذهن را درگیر خود میکند که :
چرا اینجوری شد؟؟
چرا لباس این مدلی شسته شده ؟؟
چرا ماشین لباسشویی لباسها را درست نشسته؟؟
چطور ممکنه بعد از آبکشی بازم پودر روی لباس بمونه؟؟
و هزاران سوال که شما را نگران خواهد کرد و ما در این مقاله به شما کمک میکنیم که دلایل اتفاق این مشکل چیست و چگونه میتوانید آن را حل کنید، پس با ما همراه باشید.

دلایل رایج مشکل باقی ماندن پودر بر روی لباس از نگاه متخصصان رامفورد

به صورت کلی باقی مانده پودر روی لباس بعد از شستشو به دو دسته زیر تقسیم میشود:
مشکلات و اشتباهات در استفاده از ماشین لباسشویی
● مشکلات و ایرادات فنی ماشین لباسشویی
برای قسمت اول این مشکلات که ارتباط مستقیم با نحوه استفاده شما از ماشین لباشویی دارد، موارد زیر را رعایت کنید و مطمئن باشید بسیاری از مشکلات شما برای شستشوی لباس و پاک شدن لکه های پودر روی لباس حل خواهد شد.
● نظافت جای پودر و محفظه لباسشویی(درامدر هنگام استفاده از ماشین لباسشویی لطفا پس از هر بار استفاده یا هفته ای یک بار لگن ماشین که محفظه ایست با سوراخ های بی نهایت برای رد کردن مایع شوینده همرا آب که در اصطلاح به آن درام هم گفته میشود را با پارچه نخی تمیز نمایید تا هیچ آلودگی برروی درام شما باقی نماند، وجود کثیفی و آلودگی و ماندن مواد شوینده قبلی باعث بروز کثیفی بر روی لباس های روشن و ماندن لکه سفید یا همان لکه های پودر بر روی لباسهای تیره میشود. در هنگام ریختن پودر و مایع در قسمت جا پودری حتما جای پودر را از جایگاهش جدا کرده و تمام قسمت های داخلی آن را خوب بشویید زیرا در مدت زمان معین یک ماهه پودرهایی که به طور کامل با آب ترکیب نشده اند به صورت خمیری مانند باقی میمانند و در این جایگاه به مرور زمان رسوب میکنند و تغییر رنگ میدهند پس حتما نظافت این قسمت را رعایت فرمایید تا هم از نظر فنی و هم شستشو در ماشین لباسشویی دچار مشکل نشوید.

دلایل رایج مشکل باقی ماندن پودر بر روی لباس از نگاه متخصصان |رامفورد

● استفاده نادرست میزان پودر مصرفی
این نکته را باید در نظر داشته باشید که به نسبت حجم و کثیفی لباس هایتان حتما از پودر لباسشویی استفاده نمایید اگر از میزان استفاده از پودر نامطمئن هستید یا اطلاعی ندارید بهترین راهنما برای شما استفاده از قسمت راهنمای درج شده بر روی بسته بندی پودر ها هستند زیرا به نسبت نوع پودر( ساده یا فشرده ) وکیفیت و آنزیم های به کاربرده شده در هر پودر، میزان استفاده از آن پودر متغیر است.اما توصیه مهم از دید متخصصان رامفورد استفاده از مایع ماشین لباسشویی است زیرا مایع لباسشویی در مرحله آبریزی سریع در آب حل می شود و مشکل پودر که برای حل شدن در آب به زمان بیشتری نیاز دارد را نیز ندارند. مشکلی که پودر نسبت به مایع دارد حل شدن آن است که در ماشین لباسشویی زمان بر است و گاهی حل شدن دیر پودر، باعث بروز مشکل لک و باقی ماندن پودر بر روی لباس می شود. پس به گفته متخصصان ماهر در رامفورد مایع لباسشویی را جایگزین پودر ماشین کنید.

● استفاده از میزان نادرست نرم کننده های حوله و لباس
نرم کننده ها امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار هستند زیرا باعث نرمی و لطافت و از بین رفتن الکتریسیته ساکن در لباس هنگام شستشو می شوند اما به این نکته دقت کنید که در جایگاه پودر ازاین مایع استفاده نکنید و از میزان استاندارد آن را در جا مایعی همراه با کمی آب رقیق کرده استفاده نمایید با این شیوه استفاده، هم لباس ها لک نمی شوند و هم همه لباسهایتان با مایع نرم کننده یک دست شسته می شوند.

● اشتباه در انتخاب برنامه شستشو
زمانی که لباس شما از نوع پشمی یا بافت و … است و شستشوی ساده را انتخاب مینمایید بازهم دچار مشکل خواهید شد و رد سفیدی بر اساس جنس لباس بر روی آن خواهد ماند پس لطفا در زمان جداسازی لباس ها به نوع آن هم دقت کنید و از برنامه مناسب برای شستشو مدل لباس استفاده نمایید و یادتان نرود که مجددا نسیت به میزان کثیفی و جنس لباس ها برنامه های تعریف شده در ماشین لباسشویی جهت شستشو را انتخاب نمایید. و لباس‌های خود را بدون هیچ مشکلی شسته و بدون هیچ رد سفیدی تحویل بگیرید.

استفاده از میزان نادرست نرم کننده های حوله و لباس|رامفورد سرویس
● حجم نامناسب برای شستشو

حتما به تعداد و حجم لباس های خود نسبت به حجم لگن ماشین لباسشویی دقت فرمایید اگر باز هم برایتان تشخیص مقدار و حجم لباس مشکل بود از راهنمای زیر استفاده نمایید:
باید حجم لباسهای شما تا سطح بالای لگن ماشین لباسشویی یک وجب فاصله داشته باشد برای اینکار دست خود را در زمان قرار دادن لباس ها داخل ماشین برده و به اندازه یک وجب از سطح لگن به طور عمودی باز کرده (به حالت وجب) با این کار دیگر مشکل حجم و وزن برای شستشو نخواهید داشت.

حجم نامناسب برای شستشو|رامفورد سرویس

  • دقت در درجه آب برای شستشو

حتما در زمان شروع به کار ماشین لباسشویی دقت فرمایید درجه حرارت ماشین لباسشویی بر روی چه درجه ایی تنظیم شده است زیرا دمای پایین آب مانع حل شدن پودر ماشین لباسشویی شده و پودر حالت جامد خود را حفظ میکند و یا دیر حل می شود که این نیز خود عاملی میشود برای ایجاد رد سفیدی پودر ماشین بر روی لباس.

مطمئن هستیم بسیاری از مشکلات قرار گیری لکهای سفید پودرماشین لباسشویی بر روی لباس با نکات و ترفندهای بالا حل میشود ولی اگر مجددا هنگام شستشوی لباس همچنان لک سفید پودر بر روی لباسها باقی ماند، ممکن است ماشین لباسشویی شما دچار خرابی شده باشد که در این وضعیت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی دارید که برای تعمیر ماشین لباسشویی خود می توانید با متخصصان رامفورد سرویس در ارتباط باشید.

در ادامه به بررسی قطعاتی پرداخته ایم که با خراب شدن این قطعات منجر میشود لکه های پودر بر روی لباس ها باقی بماند.

مشکلات فنی در ماشین لباسشویی که عامل باقی ماندن پودر بر روی لباس می شود 

خرابی المنت ماشین لباسشویی

المنت ها در ماشین لباسشویی برای گرم کردن آب در دمای تعیین شده تعبیه شده اند در صورتی که این قطعه در ماشین لباسشویی دچار مشکل شود موجب ایجاد لک های سفید پودر بر روی لباس میشوند خرابی المنت موجب می شود اگر درجه آب در ماشین لباسشویی به صورت مناسب بالا نرود و در نتیجه دمای مناسب برای حل شدن پودر در ماشین لباسشویی ایجاد نگردد از جمله نشان های خرابی المنت در ماشین لباسشویی گرم نکردن اب و بروز لک پودر بر روی لباس و احساس بوی سوختگی و عدم تمام شدن چرخه شستشو به صورت غیر متعارف و برق دار شدن بدنه ماشین لباسشویی است پس برای جلوگیری ازبروز آسیب جدی به دستگاه خود با همکاران ما در رامفورد سرویس تماس بگیرید.

خراب بودن دریچه (شیر) ورودی آب

در زمانی که شیر ورودی آب ماشین لباسشویی دچار مشکل شود نمی تواند حجم معین و مناسبی از آب را دریافت و وارد ماشین و سیستم شستشو کند همین امر خود عاملی است که پودر با میزان کافی از اب حل نشده و در شستشو و آبکشی از بین نرود و البسه ما دچار لک و رد سفیدی شوند پس شیر ورودی یکی از مهمترین عواملی است که توسط تعمیرکاران همیشه چک و تست می شود.

مشکل در عملکرد موتور لباسشویی

یکی از مهمترین دلایل درست شسته نشدن لباس در ماشین لباسشویی مشکل در عملکرد موتور ماشین لباسشویی است مادامی که ماشین لباسشویی شما در فرایند شستشو به طور دقیق طبق برنامه انتخابی و تعین شده فرمان را اجرا نکند و در مراحل اجرا مشکلی داشته باشد مربوط به ایراد فنی در سیستم موتور می باشد که در نهایت یک لباسی حاوی لک پودر را به شما تحویل خواهد داد تشخیص و رفع این مشکل توسط متخصصان ماهر ما در رامفورد سرویس انجام خواهد پذیرفت.

گرفتگی فیلتر آب خروجی

یکی دیگر از عوامل وجود لک پودر بر روی لباس، گرفتگی در قسمت فیلتر آب خروجی است زمانی که لباسها شسته میشوند در این قسمت و در زمان تخلیه انواع نخ و پرز و تمام ناخالصی هایی که قدرت حل شدن درآب را نداشته اند باقی میماند و توسط فیلتر خروجی جذب میشوند. وجود فیلتر آب خروجی برای جلوگیری از گرفتگی و انسداد شیر تخلیه و لوله تخلیه است در صورتی که به صورت مدام در بازه زمانی های سه ماهه این فیلتر را آب کشی و تمیز نکنید شاهد کثیفی و لک بر روی لباس های شسته شده خواهید بود پس باید به صورت منظم و نسبت به میزان استفاده از ماشین لباسشویی خود به تمیز کردن فیلتر آب خروجی اقدام نمایید و یا با متخصصین ما در رامفورد سرویس تماس حاصل نمایید تا به در محل شما نسبت به تعویض فیلتر خروجی آب اقدام نمایند.

tel: 021-91693696

جمع بندی نهایی:

در زمان شستشوی لباس توسط ماشین لباسشویی در منزل حتما تمام موارد گفته شده در این آموزش  از  جمله حجم لباس و پودرو …. را حتما رعایت فرمایید زیرا یکی از نکات کلیدی در حفظ و نگهداری و طول عمر در ماشین لباسشویی رعایت همین نکاتی است که توسط سالها تجربه ما و متخصصان رامفورد سرویس در این مقاله بیان شده است خاطرنشان می شویم همکاران و مشاوران ما در رامفورد سرویس همواره در کنار شما خواهند بود تا از هزینه های اضافی برای تعمیر لوازم خانگی خود جلوگیری نمایید برای اینکار می توانید از طریقهای زیر با ما در ارتباط باشید:

●با ثبت درخواست در سایت 

●تماس با شماره های اعلام شده

بعد از آن متخصصان ما برای تعمیر ماشین لباسشویی شما در محل و یا نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی شما در محل اقدام می نمایند و در اولین فرصت مناسب در کنار شما هستند.

 

  • بازدید: 74
'; foreach ($iconchunk as $i => $icon) { echo $icon."\n"; } echo ''; } } }*/ ?>

1500 کاراکتر باقی مانده


رامفورد سرویس

رامفورد سرویس مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی مانند یخچال سامسونگ و یخچال بوش و انواع لوازم برقی و فر توکار و تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر انواع ماشین ظرفشویی می باشد

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت رامفورد میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]