معرفی اجاق گاز فر دار آلتون ( التون)

معرفی اجاق گاز فر دار آلتون ( التون)

 اجاق گاز فر دار از قدیم یکی از پر کاربردترین وسائل هر آشپزخانه می باشد،شرکت الباگاز با برند آلتون یکی از پیشگامان در تولید اجاق گازهای فردار در ایران بوده و محصولات تولید شده این شرکت از تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ برخوردار می باشد.

در این مقاله سعی داریم به صورت کامل به معرفی امکانات و کاربردهای این اجاق گاز فردار از سری تولیدات و مدل D5 بپردازیم.

چرا اجاق گاز های فر دار التون ( آلتون)


از دیگر مزایای اجاق گازهای تولید شده در این شرکت استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا و امکانات به کار رفته در استفاده بهتر مصرف کننده است .استفاده از لعاب های ایزی تو کلین ( EASY TO CLEAN ) نظافت سریع و ساده .
شبکه های چدنی سبک با قابلیت لولایی بودن ، 2 عدد موتور جوجه گردان ، شیشه سه جداره سکوریت از امکانات این محصولات می باشد .
استفاده از سرشعله ها با راندمان بالا از دیگر خصوصیات اجاق گاز های صفحه ای آلتون می باشد . که از توان حرارتی بالایی برخوردار بوده و این حُسن می تواند در سرعت آشپزی تاثیر چشمگیر داشته باشد .
از دیگر مزایای اجاق گاز صفحه ای آلتون می توان ، استفاده از نسل جدید ترموکوپل های تاپ تایم ( Top time ) در این محصولات نام برد .

مشخصات دیگر اجاق گاز مبله ( اجاق گاز فر دار مدل D5)

 ترموکوپل صفر ثانیه
شیشه فر 3 جداره و جدا شونده
پایه های استیل قابل تنظیم
گرید مصرف انرژی A
24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش
شبکه چدن لولایی
فندک خودکار پشت شیر
فن گردش هوا در محفظه فر
مجهز به جوجه گردان
پوشش لعاب داخلی آسان تمیز شونده
تایمر دیجیتال لمسی (امکان تنظیم زمان برای یک شعله)
فن خنک کننده اتوماتیک

 آموزش بیشتر نحوه استفاده از اجاق گاز فردار

در این ویدئوی آموزشی از سری ویدئوهای آموزشی شرکت التون برای محصولات شما میتوانید اجزای تشکیل دهنده این اجاق گازهای مبله را به همراه نحوه نگهداری و شستشو ملاحظه نمایید. در صورت سوالات بیشتر برای نصب و تعمیر اجاق گاز فر دار و یا به صورت کلی نصب و تعمیر لوازم خانگی با ما از طریق لینک زیر ارتباط برقرار نمایید ما همیشه برای خدمات پشتیبانی و نصب و تعمیر انواع اجاق گاز، نصب و تعمیر فر توکار و نصب و تعمیر اجاق گاز صفحه ای آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشیم. 

نگران نصب و تعمیر لوازم خانگی خود نباشید گروه تخصصی رامفورد با سالها تجربه در زمینه خدمات پشتیبانی نصب و تعمیر لوازم خانگی برای برترین برندهای ایرانی و خارجی برای شما عزیزان با بهترین کیفیت قطعات در خدمت شما عزیزان میباشد. تخصص ما، سالهاست که همراه شما عزیزان بوده است و تکنسین های فنی رامفورد با تخصص فراوان تمام سعی خود را در تعمیر قطعات و لوازم مورد نیاز در درجه اول انجام خواهند داد و در صورت نیاز به تعویض قطعه این اقدام به بهترین شکل ممکنه برای شما عزیزان همراه با قطعات اصلی انجام خواهد شد.

برای تعمیر و نصب اجاق گاز فر دار آلتون با ما در تماس باشید.

حتی شما میتوانید به صورت آنلاین درخواست فرم پذیرش ما را پر نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند. دسترسی به فرم پذیرش و در خواست نصب و تعمیر اجاق گاز و نصب و تعمیر لوازم خانگی

 

 

 

'; foreach ($iconchunk as $i => $icon) { echo $icon."\n"; } echo ''; } } }*/ ?>

1500 کاراکتر باقی مانده


رامفورد سرویس

رامفورد سرویس مرکز تعمیرات تخصصی لوازم خانگی و نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی مانند یخچال سامسونگ و یخچال بوش و انواع لوازم برقی و فر توکار و تعمیر ماشین لباسشویی و تعمیر انواع ماشین ظرفشویی می باشد

کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت رامفورد میباشد.
[ طراحی وب سایت و سئو | امپریال برند ]